تبليغات گوگل ادز تاپ سئو

 

تبليغات گوگل ادز تاپ سئو

 

يكي از فاكتورهاي مهم و الزامي موفقيت در دنياي امروز تجارت، تبليغات هدفمند است. با توجه به رشد فزاينده ي استفاده ي كاربران از اينترنت، بهترين و موثرترين روش، تبليغات در گوگل ادوردز و بازاريابي كلمات كليدي در موتورهاي جستجو است. احتمالا مي دانيد كه محبوبترين و پرطرفدارترين موتور جستجو در جهان، گوگل بوده و هر ايراني در روز به طور ميانگين 5 بار در گوگل جستجو مي‌كند و 40 درصد كليك كاربران بر روي لينك تبليغ در گوگل ظاهر شده در نتايج مرتبط جستجو است. بنابراين، علاوه بر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سرعت٬ يكي از بهترين و هدفمند ترين روش هاي تبليغات استفاده از تبليغات در گوگل ادوردز (Google Adwords) است. 

 

كمپين‌هاي گوگل ادز

 

قبل از هر چيزي، بد نيست به اين سوال پاسخ دهيم كه اصلاً منظور ما از كمپين چيست؟ در يك تعريف ساده، هر كمپين مجموعه‌اي از تنظيمات (زمان و مكان نمايش، بودجه و روش قيمت‌گذاري، مخاطبان مورد هدف و...) و محتواهاي تبليغاتي (محتواي متني، تصويري، ويديويي و...) است كه شما با توجه به هدفي كه از تبليغات داريد، بايد نوع مناسب آن را انتخاب كنيد.

به عبارتي ديگر، اولين چيزي كه در تبليغات گوگل اهميت دارد، هدف شما است. ممكن است هدف شما افزايش ورودي سايت باشد، شايد بخواهيد فروش‌تان را افزايش دهيد يا حتي برندتان را تقويت كنيد. هر هدفي كه داشته باشيد، گوگل ادز كمپين متناسب با آن را به شما پيشنهاد مي‌دهد.

هر كدام از اين كمپين‌ها، از يكي از شبكه‌هاي جستجو، نمايش و يا هر دوي آن‌ها براي نمايش تبليغ شما استفاده مي‌كنند. اجازه دهيد اينگونه توضيح دهم. شبكه‌هاي جستجو (Search Network) و نمايش گوگل (Display Network) كه كمي قبل هر دو را معرفي كرديم، بسترهايي هستند كه شما با توجه به هدفي كه داريد و با استفاده از انواع كمپين‌ها، از آن‌ها براي نمايش تبليغ محصولات و خدمات خود استفاده مي‌كنيد.

در ادامه مي‌خواهيم انواع كمپين‌ها در گوگل ادز را مورد بررسي قرار دهيم تا شما با كسب شناخت كامل نسبت به آن‌ها، مناسب‌ترين كمپين را براي خودتان انتخاب كنيد.

كمپين‌هايي كه از شبكۀ جستجوي گوگل استفاده مي‌كنند

 

كمپين‌ جستجوي گوگل (Google Search Campaign)، يكي از رايج‌ترين و پركاربردترين انواع كمپين‌ها در گوگل ادز، بخصوص در ايران است. شما با استفاده از اين كمپين مي‌توانيد تبليغ خودتان را در موتور جستجوي گوگل نمايش دهيد و از ايراني بودن مخاطبان خود مطمئن باشيد.

زيرا فردي كه عبارت «خريد اينترنتي گوشي سامسونگ» را جستجو مي‌كند، قطعاً ايراني است و در ايران اين عبارت را جستجو كرده است.

مهم‌ترين مزيت اين كمپين‌ها اين است كه شما درست در همان لحظه‌اي كه كاربر به دنبال خدمات و محصولات شما است، تبليغ خودتان را به آن‌ها نمايش مي‌دهيد و اين يك فرصت استثنايي براي افزايش فروش شما است

كمپين هاي تبليغات گوگل ادز خود را بر اساس نوع مخاطب تنظيم كنيد

يكي از آخرين به روزرساني هاي ادوردز گوگل به طور خاص براي كمپين جستجو ، داده هاي مربوط به جمعيت كاربر مانند سن ، جنسيت ، وضعيت والدين و غيره است. بياييد نمونه اي را در نظر بگيريم كه شما يك طراح داخلي هستيد و مشتريان هدف شما افرادي هستند كه يك خانه دارند يا چه كسي هستند. برنامه ريزي براي ساخت يك خانه.

شما استفاده از تبليغات در گوگل را شروع كرده ايد و مشاهده مي كنيد نرخ تبديل شما عالي نيست. شما تصميم گرفتيد به جمعيتي مخاطبان خود نگاه كنيد و فهميديد كه 30٪ از ترافيك مربوط به گروه سني 18-24 سال است كه به طور كلي گروه سني مخاطبان شما نيستند.

منبع : www.topseo724.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.